We’re gonna smoke them out of their holes

Smoking_needle_2 En zo is het. Recalcitrante celletjes, voor zover jullie nog niet om zeep geholpen zijn, morgen hebben we een verrassing voor jullie. “We’re gonna smoke you out of your holes”. Producten met exotische namen als Docetaxel (tax klinkt als belasting, dus een heleboel geld), Adriamycine (klinkt als een prachtig plaatsje aan de Adriatische zee) en Cyclofosfamide (dat moet wel een gezellige fietstoer zijn) gaan jullie een totaal nieuwe wereld laten zien, de wereld van het NIETS en NIET MEER BESTAAN. Geniet van je laatste nachtje, neem nog gerust een hapje, het wordt je laatste avondmaal.

Gisteren nog bezoek gehad van een oudcollega (Harry, het was goed elkaar na zoveel tijd weer eens live in de ogen te kunnen kijken, zeker na de klus die we samen, vooral telefonisch, geklaard hebben). Daarna nog van de directeur van Amgen, vergezeld door het Hoofd Personeelszaken, Jan en Dana. Ik heb dat echt bijzonder gewaardeerd. Er zijn een heleboel werkgevers waar zieke werknemers ineens een soort outcast zijn en godzijdank is dat bij mij niet het geval. Ik blijk een geweldige werkgever te hebben. Dank jullie wel.

Helaas kwam er in de loop van de dag wel een flinke migraine opzetten en daar heb ik behoorlijk last van gehad. Gelukkig vandaag was alles weer voorbij, weer op de fiets naar de poli waar bloedgeprikt werd (Ik mocht zomaar voor, dat is dan weer een voordeel als je kanker hebt…). Verder lekker in de tuin gewerkt en ook nog een bezoekje gebracht aan Tineke, was mijn acupuncturiste in Arnhem en heeft me vandaag ook behandeld, want Dorine uit Huissen is op vakantie.

De spullen liggen weer klaar. Lekker slapen en dan gaan we weer wat gif halen. Morgen brengt Robert me weg, Carla brengt Isis naar de peuterspeelzaal. Dan haalt Robert haar op en samen komen Isis en Robert me in het ziekenhuis ophalen. Dat is voor het eerst dat Isis meegaat en ze vindt het allemaal erg interessant. Haar dokterssetje ligt al klaar, want ze gaat daar natuurlijk iedereen beter maken. Dat moet een paar leuke fotootjes opleveren, hihi….

Geef een reactie

