La bella Italia

Huisje_dolomiti De rugzak is gepakt, de kleren liggen klaar, morgen om 12.00 vliegen we naar Venetië. We hebben via internet ingecheckt, zitten op de eerste rij. Bijgevoegde foto laat het huis zien dat mijn ouders gehuurd hebben. De andere foto is van de omgeving. Ziet er veelbelovend uit en…. het schijnt er erg lekker weer te zijn.

DolomitiIk heb er zo gruwelijk veel zin in. Mijn ouders gaan meestal vooral voor de natuur en de historie. Omdat ik daar in mijn jeugd een overdosis van heb gehad (sorry pa en ma), ga ik vooral voor de heerlijke pastaatjes, de verrukkelijke salades, de cappucino en om schoenen en tassen te kopen…. Natuur is wel leuk, maar het wordt een stuk leuker als je er wat te drinken bij hebt…. Mijn zwarte jurk is mee en mijn nagellak ook. Omdat ik niet alledrie mijn pruiken mee kan nemen in de handbagage, kies ik er één uit. Het wordt de blonde, hahaha….

Robert brengt en haalt ons en ik vermoed dat ie dan ook een heerlijke week tegemoet gaat. Een week helemaal voor hem alleen. Robert zegt wel eens dat ie het allergelukkigst is op momenten waarop ie gewoon urenlang helemaal nergens aan denkt. Als vrouw kan ik me dat niet voorstellen, want ik denk namelijk nooit nergens aan, sterker nog, ik denk altijd aan een heleboel dingen tegelijkertijd. Schat, ik gun je een fantastische week met heel veel uurtjes nergens aan denken….

Als ik een internetcafé kan vinden, plaats ik tussentijds nog een bericht. En anders wordt dat een weekje radiostilte, maar ik beloof verslag uit te brengen bij thuiskomst. Volgende week vrijdag om 17.00 landen we.

22 Reacties op “La bella Italia

  1. Cecile Ik wil jullie heeeeel veel plezier wensen genieten genieten genieten en lekker weer ff opladen.
    Hoop dat je je erg goed voelt en dat je alleen maar heerlijk overal van kan gaan genieten.

    liefs tam

  2. Hé meissie… heel veel plezier in Italië. Geniet van alles wat Italië te bieden heeft en van het mooie weer en alles waar je van moet genieten 🙂

    En voor Robert natuurlijk ook een hele fijne rustige week…

  3. Heel veel plezier in Italië! Geniet, geniet en geniet! Het is je gegund!
    Liefs Agnes

  4. ciao bellissima, fijne tijd daar! liefs!

  5. hoi dees

    een fijne vakantie meid geniet maar lekker samen met je ouders en isis.en robert red zich ook wel hoor weet precies hoe die zich voelt.mijn man zegt dat ook wel eens hoor maar elkaar missen dat dat doe je altijd ook al is het voor 1 minuut dat je elkaar al niet ziet of hoort.

    tot volgende week

    xxxx annemarie

  6. Ik wens je een supervakantie meid! Veel liefs van Jitske uit het Freya boek obb

  7. Dag lief mens,

    Je had geen betere tijd van het jaar kunnen treffen voor een weekje van 24 graden, windstil en half zon. Kan geen lichtkuur tegenop. Je hebt zoiets gewoon even nodig. Leuk hoe je de week van Robert schetst, je zou haast denken dat hij met een gitaar, bier en joint achterover gaat leunen. Wat ik begrepen heb, moet er een badkamer in een week verbouwd worden!! Het zou zowaar een huzaren stukje zijn als er uberhaubt tijd is voor een rustig en nutteloos denkmoment…. Ethel en ik zullen je reallife “column” missen maar onze gedachten zijn bij jullie. Robert, sterkte in de strijd. Het is dankbaar om een badkamer te verbouwen. Blijf dat voor jezelf herhalen. Nergens aan denken?!
    Geniet van een heerlijk weekje.
    Liefs Rolf

  8. Lieve Dees/Cecile,
    Hele goede reis samen met Isis, ziet er goed uit daar!
    Ik gun je een heerlijke week en daarna nog ontelbare weken waarin je genieten kunt.
    En Robert maak er wat van in de tussentijd 😉
    Heel veel liefs ook van mijn mannen.
    Edith

  9. Fijne vakantie!!!!!!! Liefs, Joos

  10. Hele fijne vakantie Cecile, het ziet er prachtig uit!
    groetjes,
    Mo

  11. Henriette en jan Jansen

    Hoi Desiree,
    Ik wens je een goede week toe in Frankrijk.
    Ik weet dat het een beetje laat is, maar toch van harte gemeend. We zijn zelf net terug van vakantie en vandaag hadden we meteen familiedag.
    Doe ook de groetjes aan je vader en moeder.
    lieve groetjes,
    Jet

  12. Henriette Jansen

    sorry hoor! Een vergissing. Dus geen Frankrijk, maar Italië.
    mmmmmm…..daar is het ook goed vertoeven!

  13. He tante,
    Echt ontzettend fijn dat je je weer een stuk beter voelt! Was wel even schrikken toen je een tripje naar het ziekenhuis moest maken.. Ik hoop dat je een super week hebt in Italië, maar daat twijfel ik niet aan! Hele dikke kus, ook voor mijn lieve nichtje. Ik zie je heel snel!

    Liefs El

  14. Lieve lieve Dees.

    Ik hoop zo dat je een ontzettende leuke en lekkere week tegemoet gaat me veel zon, pasta, vino, fantastische ouders en last but not least een heerlijke ISIS.
    Geniet met volle teugen zodat je er straks weer volop tegen kunt.

    Gr Rona

  15. Tuurlijk moet je de blonde pruik opdoen naar Italie. Kan je in je zwarte jurkje met gelakte nagels en blonde haren nagefloten worden op de terrasjes……
    GENIET van je weekje weg!
    Groetjes,
    Anita

  16. Beetje laat, maar een heel fijne vakantie gewenst!

  17. Heej Dees, jij hebt het nu beter….lekker weertje, zon, capuchino op een terrasje…. ik zie het helemaal voor me!!!! geniet nog maar eventjes, ver weg van alle realiteit….. Groetjes en ik hoop snel een update uit la bella italia te lezen!!!!
    Anja

  18. Wat is het stil, ik mis je!!!!!!!!!!!
    Ik hoop dat je het naar de zin hebt in Italie.
    En voor als je weer terug bent vast: Welkom thuis!!!!!!!
    Liefs Edith

  19. En meis, lekker genoten????

  20. hoi dees

    hoop dat je een paar mooie dagen hebt gehad.en hoe ver is de badkamer nu dan meid

    gr annemarie

  21. Ben je in La Bella Italie gebleven????

    Groet Job en Ber

  22. Hoi Dees,
    Geloof/hoop nu te weten hoe een weblog werkt en hoe daarop te reageren. Fijn dat het voor jullie alledrie een lekkere break is geweest.Slimme keuze om in Italie voor blond te gaan! Niets doet een lijf zo goed als te weten nog begeerd te worden.
    Kus,Ankie

Geef een reactie

