Hehe, eindelijk gaat het beter !!!

Net iets te kort geslapen, maar vanmorgen wel een heel stuk fitter opgestaan. Ik was al bang dat dat gevoel van pap in de benen aan zou houden, maar dat bleek niet zo. Meteen gebeld met mijn dokter, hij zei dat het wel eens kon kloppen dat ik de bijwerkingen had van de antibiotica en ik mocht ermee stoppen. Ik kreeg ook zijn mobiele nummer voor het geval het toch niet goed bleek te gaan. Wat ontzettend aardig, zeg !!!!

Rond 11 uur kwamen Cindy en Gijsje, collega’s van Amgen. Dat was erg gezellig. Ik ben weer helemaal op de hoogte van alles. Daarna heb ik Isis op bed gelegd bij Carla, want bij ons zijn de werkzaamheden in volle gang. Het vordert en ondanks het stof en de herrie, ben ik blij dat we ingegaan zijn op het genereuze aanbod van mijn ouders om een nieuwe badkamer financieel mogelijk te maken. Ik kijk ernaar uit dat het over een aantal weken klaar is. Mijn behandeling gaat nog lang genoeg duren en het vooruitzicht om op mindere dagen in bad te kunnen liggen, daar word ik wel erg blij van.

Joehoe, dit was weer een echt goede dag. Mijn maag voelt nog een beetje onbetrouwbaar, maar houdt zich goed. Gisteren vroeg ik me nog af hoe ik dat tripje naar Italië in godsnaam vol ging houden, maar vandaag heb ik daar alle vertrouwen in.

14 Reacties op “Hehe, eindelijk gaat het beter !!!

  1. Wat ben je toch een topper!!
    Ontroerend en met diepe bewondering lees ik elke dag je log.
    De dagen in Italië zullen je ongetwijfeld goed doen.

  2. Wat ontzettend fijn dat je je weer wat beter voelt Dees.
    groetjes,
    Mo

  3. Oh Dees wat fijn dat het weer een beetje beter gaat. Ik volg je; je moest eens weten hoe vaak ik aan je denk, en hoe jouw blog en jouw ‘spirit’ mij inspireren. Italy here she comes! Hoop dat je volop mag genieten.
    Liefs,
    Mar

  4. Lieve Dees,
    Gelukkig gaat het weer wat beter.
    Ik hoop dat je een hele fijne week hebt in Italie en je er nog meer kracht uit haalt dan je al hebt!!!!!!!!!!
    Liefs Edith

  5. lieve dees

    gelukkig dat het al weer wat beter gaat met jouw meid.wens je een fijne vakantie in italie meid.en zal aan je denken hoor meid.

    xxx annemarie

  6. Lieve Dees

    Meid fijn dat je je alweer beter voelt, wil je zeggen dat ik je echt enorm sterk vind!!!

    het weekje Italie is je enorm gegund, al ben ik er wel een beetje jaloers op als ik nu naar buiten kijk 😉
    In ieder geval hopelijk komt dit berichtje wel aan, eerder met die code deed ie het steeds niet.

    Heel fijne week in Italie, laat je lekker verwennen en geniet van Isis
    liefs wendy

  7. Gelukkig Dees dat je weer op de been kan blijven. Nu hopen dat alles binnen blijft. Je moet er niet aan denken dat je zo slap als een vaatdoek het vliegtuig in moet en dan ook nog al je kracht moet sparen omdat je de zorg voor Isis hebt. Laad de batterij maar op naar vol vermogen !!
    En een hele fijne plezierige week daar in Italie.

    Heel veel liefs,
    Peet

    Ik kijk uit naar je weblog als je weer terug bent.

  8. Heej Dees, wat fijn dat je je weer wat beter voelt! Nu kun je morgen met frisse moed op dat vliegtuig stappen en gaan genieten van een heerlijk weekje Italië!!!! Ik hoop dat je daar wat extra energie op kan doen voor alles wat nog gaat komen!!!! Heel veel plezier en geniet er maar van!!!!! Groetjes Anja!

  9. Oef Dees wat een rotdagen heb je gehad. Ik liep achter, pjoeter kapot, en schrok toen ik ging bijlezen. Gelukkig gaat het weer wat beter, ik hoop dat ’t zo blijft want zo’n reis is toch heel wat hoor. Tof van de arts om je z’n mobiele nummer te geven, lijkt me een geruststellend idee.
    Heel veel plezier en een goeie reis. Robert sterkte met de badkamer!

    Veel liefs,
    Ellen

  10. Hoi Dees,

    Gelukkig gaat het weer de goede kant op met je ,we hopen dat je een fijne week hebt samen met Issis,wat is dat een lekker mopke zeg, we hebben er echt om moeten lachen.Een hele goede reis en geniet er maar eens lekker van.Lieve gr Henk en Rina.

  11. Beste Dees,

    Wat fijn dat het weer beter met je gaat! Ik hoop dat je een fijne week hebt en uitgerust weer terug komt.

    Groetjes Lisa

  12. Jeanne Schrover

    Fijn Desir̩e, dat je je weer wat fitter voelt, zeker nu je morgen op vakantie gaat. Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe en hoop dat je je Рondanks alle ongemakken (misschien te zacht uitgedrukt?) Рtoch kunt ontspannen en amuseren. Geniet ervan! Veel lieve groetjes van Jeanne, ook voor Robert, Isis, Tiny en Wil.

  13. Oooh wat fijn dat het beter gaat, net nu je naar Italië vertrekt! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je vooral dat er nog vele mooie verjaardagen mogen volgen. Je verjaarsdatum is voor mij ook speciale datum.
    Ik wens je samen met Isis een fantastische vakantie!

  14. Lieve Dees,

    Have fun in Italy!!!
    X Esmée

Geef een reactie

