Weinig woorden

Vorige keer was dag 6 alweer goed, deze keer was dag 6 echt slecht. Kon niet op mijn benen blijven staan. Veel last van mijn maag. Zoveel maagbeschermers geslikt dat het niet meer brandt maar dat is dan ook het enige. Gisterenavond echt ziek en diner eruit gegooid. Ook buikgriep? Komt het van de antibiotica? Of toch van de kuur?

Wel goed geslapen en dat scheelt een heleboel. Vandaag nog steeds veel last van mijn maag en erg slapjes. Samen naar de AH gewandeld en dat leek een wereldreis. Heb het de hele dag koud. Vanmiddag bij Carla in bad geweest en dat was wel heilzaam. Ga zo naar bed. Hopelijk morgen weer beter dan vandaag.

En oja, er ontstaat een gat in mijn wimpers…. Mijn wenkbrauwen zitten nog…

2 Reacties op “Weinig woorden

  1. lieve dees

    hoop dat je straks lekker kunt slapen en je morgen weer een beetje beter voelt voor je op vakantie gaat

    xxxx annemarie

  2. Hoi Lieverd, sterkte, slaap ze en hopelijk morgen weer een betere dag, dikke kus, Fré

Geef een reactie

