Rondje spoedeisende hulp

Vanavond kwam weer mijn eten eruit. Het is alsof gedurende de dag mijn maag volloopt en dan durf ik zelfs geen water meer te drinken. Het eten smaakte wel, maar was dus toch teveel. Heb sterk het gevoel dat het van het antibioticum komt, want dit begon dus precies een dag nadat ik ermee gestart was. De vorige keer had ik er zo’n maagpijn van.

Ik had straks al gebeld met de dagbehandeling, maar de verpleegkundige kon er niet echt wat van maken. Antimisselijkheidsmiddel nemen voor de maaltijd, maar dat had ik dus gedaan. Vanavond gebeld met de verpleegafdeling. Werden we gevraagd naar de Spoedeisende hulp te komen. SHIT….. Car gebeld of ze op Isis kon passen, kon ze godzijdank (TNX, Car !!!). Met lege maag voelde ik me een stuk beter (kreeg ook weer praatjes…), dus liep ik gewoon zelf het ziekenhuis in. Bloed geprikt, onderzocht…. Wachten, wachten, wachten…. Ik kreeg inmiddels honger, dus ging Robert stroopwafels halen… Moet een raar gezicht zijn geweest, maar de arts kon er wel om lachen.

Nouja, de bloeduitslagen waren in orde. Het vermoeden dat het door het antibioticum komt, blijft staan. Achteraf vraag je je altijd af of je nou wel had moeten bellen, had ons een gang naar het ziekenhuis bespaard, maarja, hoewel eigenwijs en bijdehand, ik ben geen dokter en ik kan dus echt niet weten of we iets over het hoofd zien. Vanavond maar even geen antibioticum genomen en morgen met de dokter overleggen. En nu snel slapen, want ik was al zo moe.

10 Reacties op “Rondje spoedeisende hulp

  1. dat lijkt me inderdaad vermoeiend..welterusten dus!xx

  2. He Dees,

    Sterkte met de maag. Ik hoop dat je je wat beter voelt voor je vakantie. Als ik je niet meer spreek, goede vakantie gewenst,

    Ciao ciao,

    Hugo

  3. Hee Dees, zijn die stroopwafels er wel in gebleven :-)? Sterkte vandaag, ik denk veel aan je!

    Liefs, Joos

  4. Ach gossie das ook wat! Alsof je nog niet genoeg gedoe hebt! Hoop dat tenminste de stroopwafel is blijven zitten. Smak!

  5. Naar Italie ik ben jaloers,maar als iemand het verdient dan ben jij het! Robbert niet mee? En iedereen wordt van een nacht slecht slapen wordt iedereen moe en chagerijnig… zei de “jonge moeder” uit ervaring. En het ziekenhuis…beter save than sorry.
    BE STRONG!!!
    U

  6. Hoi Dees,

    Hoop dat je je een beetje beter voelt en lekker weg kan naar Italie. En eh..zonder haar ben je nog steeds prachtig dus die wimpers en wenkbrauwen zullen wel los lopen! Laat die k*t chemicalien hun werk maar doen en geef je er maar aan over hoe moeilijk dat ook moet zijn…Laat je paps en mams goed voor je zorgen en ik hoop dat je goed genoeg voelt om weer nieuwe energie op te doen voor het vervolg van je gevecht tegen die kl*te ziekte! Rustige dagen toegewenst ook voor Robert! Groet Job en Ber

  7. Heej Dees, hoe gaat het vandaag??? Weer iets beter??? Is toch ook wat, zo’n bijna nachtelijke trip naar de spoedeisende hulp. Naja, ben het helemaal eens met een eerdere schrijfster, better safe than sorry!!!! Je hebt me trouwens aangestoken met je italië verhaal…. we hebben ook maar 2 weekjes geboekt, wel pas in September, maar toch. Het Gardameer! Ik hoop dat je een beetje opknapt, zodat je straks lekker van je weekje Italië kan genieten! Knufff!!!

  8. Ha Dees, wat schrikken zeg, ineens naar de spoedeisende hulp… Blij dat er geen acuut dreigende situatie was. Hopelijk gaat het vandaag beter!! Ik denk aan je, hilde

  9. hoi dees

    hoppelijk voel jij je vandaag beter meid en zijn de stroopwafels erin gebleven meid hoop het

    big hug annemarie

  10. Beste Dees,
    Wat een gedoe zeg! Ik hoop dat je je wat beter voelt. Ik wens jou en je gezin een hele fijne vakantie toe.

Geef een reactie

