Niet zorgen mama….

Iedereen ongelooflijk bedankt voor alle reacties, bezoekjes, kaarten, mails en telefoontjes. Het was een verjaardag om niet te vergeten….

Robert had al een paar nachten slecht geslapen, hij had buikgriep, dus lagen we er gisteren vroeg in. We besloten dat hij op de logeerkamer zou gaan liggen. Alles voorbereid voor een rustige nacht in diepe slaap, maar om half 3 werd Isis wakker en wilde met alle geweld alleen maar bij mama zijn. Het was wel heel schattig, we lagen samen met ons hoofd op één kussen en ze vroeg zich af of ik nou al beter was. Tja, hoe leg je aan een kind van 2,5 jaar uit dat het allemaal best lang gaat duren?

Ik kreeg kusjes en ze zei: “Niet zorgen mama….”. Uiteindelijk viel ze zowat met haar hoofd in mijn schoot in slaap. Gevolg was dat er voor mij precies nog een randje van 20 cm over was in het bed. Intens gelukkig word ik daar wel van, maar goed uitgeslapen niet. Vandaag moet ik het een beetje bezuren. Hopelijk wordt de komende nacht beter, want dan ben ik morgen weer wat actiever en daardoor beter gehumeurd. Kan niet ontkennen dat dat direct zijn weerslag heeft.

Zaterdag ga ik met Isis voor een weekje naar Italië, naar de Dolomieten. Mijn ouders hebben daar een huisje gehuurd. Ze gaan zelf met de auto en komen ons van het vliegveld van Venetië ophalen. Ze hebben gisteren alle bagage meegenomen, dus hoef ik alleen de handbagage en Isis in de buggy mee te nemen. Nog geen twee uur vliegen, dat moet lukken. Ik kijk er naar uit. Het gaat ons vast allemaal goed doen.

13 Reacties op “Niet zorgen mama….

  1. Heeeeeeeel fijne vakantie gewenst! Geniet er maar lekker van en laat je verwennen, want volgens mij heb je top-ouders! Je verdient het!
    Jerney

  2. Ohh wat schattig je kleine meisie.
    Maar m’n ogen rollen zowat uit m’n hoofd, je gaat op reis!
    Wauw wat heerlijk voor je, ongelooflijk dat je dat aankan hoor. Maar eh… moeten wij allemaal dan een hele week je dagboek missen, hoe moet dat nou grinnik. Hoop maar dat je een laptop hebt? Een heerlijk vooruitzicht, dat zal je zeker goed doen!

    Liefs
    Ellen

  3. Hoi Dees,

    Goed om te lezen dat je, ondanks alles, zo heerlijk jezelf bent. En ’t is nogal lullig om te zeggen, maar dat haarloze hoofd staat je echt heel goed (de pruiken trouwens ook). Heel veel plezier in de Dolomieten, geniet ervan.

    Liefs,

    Els

  4. Lieve Dees, klinkt goed, weekje italie! en wat ontzettend lief die Isis van jou, hopelijk kun je vandaag een beetje bijslapen want hoe mooi het ook klinkt, zonder slaap is niemand blij en jij nu al helemaal niet, lijkt mij zo. Heb je al veel zomerkleertjes voor Isis n pijamas enzo? anders zoek ik nog even op zolder 😉 dikke kus

  5. vorige berichtje was van mij…. xxx

  6. hoi dees

    een fijne vakantie en geniet maar lekker van isis en je ouders

    denk aan jullie en hoop dat robert al weer wat opgeknapt is

    xxxx annemarie

  7. Heej Dees, wat een heerlijk vooruitzicht zeg, even een weekje ertussenuit!!!! Lekker naar Italië….niet verkeerd hoor, de Dolomieten!!!! Mooie bergen daar! Geniet maar lekker van de rust en van Isis en laat je lekker verwennen door je ouders!!!! En Robert gewoon thuis??? Achja, heeft hij ook een weekje ‘rust’. (hij zal jullie vooral missen gok ik zo).
    Groetjes Anja

  8. Hoi lieve flinke vechters,
    Vandaag eindelijk je site ontvangen en ben aan de ene kant ontroerd hoe je de dingen van je afschrijft en aan de andere kant bewondering hoe jullie met elkaar deze rotziekte bestrijden. ik geloof in de innerlijke kracht die mede helpt om te genezen. Blijven verzetten en je niet klein laten krijgen dan moet het lukken. Ga genieten in Italie en hou je mooie kopje omhoog.
    Liefs, Ron

  9. lekker ff er tussen uit met je meisje heerlijk ff je gedachten ergens anders(voor zover dat gaat dan)En lekker dat alles al mee gaat met je ouders hoef je lekker niet lang op je spulletjes te wachten bij aankomst in Italie.

    Hoop dat je vanacht beterder slaapt maar idd ook wel weer erg genieten als je kleine meid je ff moed inspreekt en daarna heerlijk bij mama in slaapt valt.

    liefs tam

  10. Lieve Desiree, geniet van je vakantie, heb nog een leuk voorstel.. ga eens als jullie zin hebben een tijdje in mijn huisje in Frankrijk. Ik hoor het wel en zal tzt een fotootje mailen.

    Groet Tineke

  11. Cecile, Ik lees bij jou idd ook een onrustig pukje in je bed. Zou het toch het onweer zijn? Roelien hier heeft weer energie voor 10 en ik ben nóg aan het bijkomen van de slechte nacht gisteren. Maar goed, we komen de dag wel door ssampjes. Zeg meid, heel veel plezier in Italie. Geniet er maar lekker van!!
    Liefs en dikke HUG, Joos

  12. Hoi Dees,
    Wat lekker even een weekje er tussen uit! Naar het bella Italia! Lekker even genieten! Fijne vakantie.
    groetjes,
    Mo

  13. Ohhh Dees, wat lees ik nou! Lekker een weekje met je meissie weg! Heerlijk!! Genieten hoor!!
    En aahhh die Isis “niet zorgen mama….”Pfff…kost wat tranen hier zeg!

    Dikke knuf voor jou en je meissie; en naturlijk voor Robert

Geef een reactie

