Grip verliezen

Ik zit op een onmogelijk tijdstip te typen, 04.00. Ik kon om 19.00 niet meer op mijn benen staan en ben naar bed gegaan. Werd rond 20.00 wakker en was behoorlijk misselijk. Kreeg van Robert mijn dexamethason en Primperan (antibraakmiddel). Dat ging maar net goed. Het is een vreemd gevoel dat ik gedurende zo’n dag langzaam de grip begin te verliezen, dat mijn bewustzijn steeds nauwer wordt en dat mijn wereld uiteindelijk alleen nog maar bestaat uit mijn lijf en mijn gedachten. Gelukkig neemt Robert de rest over, dat doet ie geweldig, maar ik ben een controlefreak en uit handen geven is niet zo gemakkelijk.

Morgen gaat Isis mee met mijn zusje, Hilde. Ze vindt het ontzettend leuk om te gaan logeren bij Menno en Lisa. Robert en Pieter gaan de badkamer slopen. En ik…. ik nestel me vast op de bank of op een stretcher en wacht geduldig af tot het beter gaat.

Maandag ben ik jarig, 37 lentes,…. pffff…. Voel me vast niet fit genoeg om echt iets te vieren, maar 1 gebakje met verse aardbeien, dat moet toch lukken, lijkt me….

11 Reacties op “Grip verliezen

  1. Hee Dees, ik volg zo af en toe je verhalen die je schrijft. Zit op dit moment aan de oostkust van Australie, vandaar. Indruk wekkend om het te lezen en ik leef met je mee. Heel veel sterkte en alvast een fijne verjaardag (tot zover dan)!

    Groet Jochum van Grinsven

  2. hoi dees

    fijn dat isis met je zusje mee kan en dat robert de taken overneemt van je doe jij maar rustig aan meid en en neem lekker rust

    kan er alleen maar kwader om worden als ik lees hoe jij je voelt en dan denk ik waarom nauw jij

    en dan denk ik aan een heel mooi nummer van luni en liza met niemand kent mijn stil verdriet

    xxxx annemarie

  3. Sterkte dappere Dees/Cécile!!!!!!!
    grt. Gitte

  4. sterkte lieverd !!

    Liefs Tamara

  5. Ik denk aan je meid! En laat je nu maar even verwennen en kruip maar even in je eigen wereld!

    Dikke kus!
    En sterkte!

  6. tante Tineke / ome Ad

    Hoi Désirée,
    We hopen dat je morgen een , relatief, goede dag zult hebben. In ieder geval alvast proficiat met je verjaardag! (ook voor Robert en de kleine)

  7. Hoi Dees,
    Ik hoop dat je je wat beter gaat voelen en dat je maandag je gebakje met aardbeitjes kan eten! Alvast gefeliciteerd. Ik kijk elke dag even op je log en leef met je mee.
    groetjes,
    Mo

  8. Lieve Cecile(dees)

    Ik wil je alvast een mooie dag toewensen morgen hoop dat je je goed voelt en je idd lekker van je gebakje mag genieten.
    Het mooiste kado gezondheid zou ik je heel graag willen geven maar helaas kan dat niet,maar ik kan het je wel enorm toewensen en meehopen dat je snel goede berichten krijgt dat jij die rotziekte gaat overwinnen.

    dikke knuf tam

  9. He Dees en Robert,

    Allebei een goede zondag gewenst. Robert, even een grote Bedankt aan jouw adres voor alles wat je doet en doormaakt. Mijn zus mag in d`r handen klappen dat ze jou heeft, maar volgens mij weet je dat wel,

    Zoenen, Hugo, Andie en Aleksei

  10. hoii dees/Cecile
    ondanks de situatie alvast een HELE FIJNE VERJAARDAG..
    HARTELIJK GEFELICITEERD en VELE,VELE,VELE JAAAAREN..
    groetjes sannie
    en JOEY en MITCH

  11. goedemorgen dees,
    gefeliciteerd met je verjaardag
    ik heb alles gelezen ,en ik had je ook echt niet herkend als rooie
    staat je echt goed ,je ziet me binnenkort wel verschijnen
    groetjes petra

Geef een reactie

