Volgende battle: Fuck the tumor !!!!

Vandaag weer aan de dexamethason begonnen en morgen mag ik weer. Kuur 2. Ik hoop dat alles net zo vlot verloopt als vorige keer en dat de bijwerkingen onder controle blijven.

Carla komt op Isis passen en Robert en ik melden ons om kwart over 8. Tasje gepakt (kralenketting, dikke sokken, fototoestel, ponskaart, flesje water, witte handschoenen …), briefje op de tafel geplakt met alles waar we morgenochtend aan moeten denken (pillen slikken, icepacks mee) en een briefje op mijn ponskaart met alles waar we in het ziekenhuis aan moeten denken (dexamethason voor de volgende keer, doen antihistaminica nog wat aan tranende, geirriteerde ogen? en telefoonnummer van Dorine, acupuncturiste, waar ik als het even te regelen is om 12.00 naar toe ga).

Ik ben er klaar voor, FUCK the TUMOR !!! Laat het gif maar stromen !!!

Nog even een grappig stukje dat ik las op de website voor ‘jonge’ borstkankerpatienten (waarbij jong staat voor iedereen die zich jong voelt), www.de-amazones.nl. Een vrouw ergerde zich eraan dat van een heleboel sterren wordt gezegd dat ze ‘kanker overwonnen’ hebben, terwijl dat van gewone borstkankerpatienten niet zo eenvoudig gezegd kan worden. Hierop reageerde een andere vrouw met de volgende tekst:

Meisjes, snappen jullie het nou nog niet ?

Nou nog een keer dan, het zit zo:
– voor de UWV en ARBO ben je binnen het jaar volledig weer hersteld
– voor verzekeraars eigenlijk nooit meer zo’n beetje …
– voor de buitenwereld zodra je weer haar hebt
– en voor jezelf ….. zodra je je weer een beetje met beide voeten op aarde terugbent en de draad weer min of meer kunt oppakken
– voor je oncoloog pas na pakweg een jaar of tien
– voor filmsterren en BN’ers geldt een aparte clausule, die zijn beter zodra ze dat zelf in de media roepen…..

Zo wat duidelijker?’

Hihihi…..

12 Reacties op “Volgende battle: Fuck the tumor !!!!

  1. lieve dees en robert

    denk aan jullie morgen heel veel sterkte duim voor jullie dat alles net zo gaat als bij de eerste kuur meid

    dikke big hug voor jullie

    xxxx annemarie

  2. Lieve Dees, Robert en Isis..
    Voor morgen weer heel veel succes en sterkte!
    You’re strong girl!!!

    Lieve groetjes
    Wilma

  3. Ik denk aan je morgen!
    Ik wil je ook laten weten dat ik veel heb aan je stukjes die me hoe moeilijk soms ook meestal toch ook laten lachen.
    Je bent en blijft een kanjer Cecile/Dees!
    Liefs Edith

  4. Nou inderdaad Fuck the tumor !!!!! No way dat dat kloteding je eronder gaat krijgen! Go for it !!! Smak!

  5. Lieve Dees,

    Het gif zit er nu ongeveer in, denk aan je en hoop dat het allemaal vlotjes verlopen is. En natuurlijk dat de misselijkheid etc. mee zal vallen. Maar da’s tegen beter weten in…
    Heel raak wat die dame zegt over BN-ers ja! Dat heb ik ook vaak gedacht, hebben die een special treatment of zo dat ze zo snel weer boven jan zijn?? Kan niet!
    Sterkte meid!

    Liefs
    Ellen

  6. Lieve dappere Dees,

    Succes bij deze nieuwe battle!
    Inderdaad fuck it!!
    Hoop dat de kuur een beetje te doen is voor je!
    XXX Esmée

  7. Hou je taai vandaag!
    ben heel dichtbij hoor.
    Big Hug, Erm

  8. Zet ‘m op Dees.
    Ik vind overigens dat je leuk schrijft, ook al is het niet leuk wat je schrijft.
    Hug van een amazone.

  9. Henriette enJan Jansen

    Desiree,
    Veel sterkte!
    Als het goed is, ben je nu alweer thuis!
    Ik hoop dat het goed gegaan is.
    lieve groetjes,
    Jet.

  10. Hoi Dees,

    Zojuist dus even op je web-log aan het snuffelen geweest. Ziet er toppie uit!
    Vandaag je 2e kuur. Je kunt er weer eentje afstrepen.
    Gaat ie met je?

    Kuzzie van Pop (een mede-Amazone)

  11. Beste Dees,

    Ik hoop dat het vandaag goed gegaan is. Ik vond het stukje van die vrouw erg treffend.

    Ik heb net ook je foto’s gezien en ik moet zeggen dat alle pruiken je even goed staan. Ik vind dat je een heel mooi koppie hebt (ook als je kaal bent trouwens).

    Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe.

    Groetjes Lisa

  12. Hoi Dees,

    We hopen dat het vandaag goed
    is gegaan,en dat de tenen maar
    weer snel rood mogen worden.

    lieve Gr Henk en Rina.

Geef een reactie

