Slecht nieuws voor M.

Een berichtje hier op mijn weblog deed het ergste vermoeden. M., mijn oudcollegaatje en lotgenootje, heeft slecht nieuws gekregen. In tegenstelling tot eerdere berichten blijken er toch uitzaaiingen in haar nekwervels te zitten. Haar oncoloog, maar ook de radioloog, heeft zitten suffen, want die heeft de MRI van de nek niet goed beoordeeld. Als ze deze informatie hadden meegenomen, hadden ze een ander traject gevolgd en was haar een hoop ellende bespaard gebleven. Ik ben boos, verdrietig en verbijsterd. De klap zal nog lang nadreunen. Ik hoop dat ze vanaf nu de begeleiding krijgt die ze nodig heeft en ik hoop dat ze een hoop kwaliteit van leven aan haar bestaan kan toevoegen. M., ik weet dat je meeleest, ik wens je alle kracht en moed van de wereld !!! Take care !!!

5 Reacties op “Slecht nieuws voor M.

  1. HOI DEES

    WILDE FF ZEGGEN STERKTE MET M MEID EN HOOP DAT ZE GOEDE BEGELEIDING KRIJGT NU

    KNUFFEL VOOR JOUW EN M

    XXX ANNEMARIE

  2. Ook ik wil M sterkte wensen.
    Je zal ook wel boos zijn, idd, gepaard met vele andere emoties. Ik ken je niet maar ik ken de ziekte wel… En daardoor voel ik me geroepen om jou een sterke knuffel te geven…

    Liefs Isis

  3. Wauw Dees. Wat staan die pruiken mooi.
    Ik kan niet anders zeggen.
    Het verhaal van je eerste vuurdoop dat kan ik me helemaal voorstellen.
    Meid wat een replay op het obgyn forum. Wat een kracht heb je.
    Ik heb ontzettend veel bewondering voor je hoor. Echt super tof.

    Gr Rona

  4. Jee, een berichtje over mij! Heel discreet noem je me M. Inmiddels weet iedereen wel dat M Mandy is, toch? Ik voel me vreemd vandaag, leeg en uitgeput…Ik ga morgen naar Amsterdam, backstage. Morgenochtend eerst naar de chirurg die me heeft geopereerd, zal een goed gesprek met hem aan gaan. Wat goed om te lezen dat Isis zo goed reageer op je nieuwe koppie. Kinderen passen zich zo makkelijk aan, alles is goed! Ik vind je er met je kale koppie zo schattig en lief uit ziet. Ook de pruiken zijn helemaal top…Dees we bellen binnenkort. dikke kus

  5. Tjeemig M wat verdrietig….
    Dat dit nog gebeurd, zoiets vreselijk belangrijks over het hoofd zien….
    Sterkte!
    Liefs Agnes

Geef een reactie

