Bad Hair Day (or New Hair Day)

Img_3436_1Img_3421Img_3449_1 

Img_3479Img_3492Img_3485   

30 Reacties op “Bad Hair Day (or New Hair Day)

  1. Ik zat er al aan te denken en kennelijk niet onterecht, gij stoer wijf! Je haren eraf, wel even slikken. Maar wat een geweldige pruiken heb je uitgezocht. Ik vind ze haast allen sexy! Dat heb je goed gedaan!
    Zoals je je meer kranig houdt! We duimen ons hier het ongans dat dit alles niet voor niets is en dat jij die rotkanker verslaat.
    Liefs, Mikki

  2. Lieve Désirée
    Hoewel ons hart huilt, moeten we erkennen dat je er met pruik niet lelijker op bent geworden. Enorme waardering voor Hilde en Loes om deze confrontatie aan te gaan. Al dagen zit het schrikbeeld in ons hoofd. Het is nu zo tastbaar, terwijl tot vandaag ergens nog
    een onmogelijke gedachte zat, misschien hebben ze zich wel vergist. De eerste blik is schrikken, dan verwondering en bewondering. Robert moet ook door een diep dal. Maar die pruiken, jeetje, ze laten een onbekende zijde van je zien. Voor ons ben je dat lieve meisje met die enorme bos haar, die zo sterk is, dat wij amper verdriet mogen hebben. We blijven positief, het is een noodzakelijke stap, en straks krijg je een nog mooiere kop met haren, als je tenminste niet zo aan die pruiken gehecht raakt dat je nooit meer anders wilt.
    We willen ook nog opmerken dat de vele reacties ook ons goed doen. Het is fijn te zien dat je gewaardeerd wordt en dat verdien je ook.
    pa en ma

  3. Lieve meid met de drie pruiken,

    Ja, hier zit ik dan, midden in de nacht, te gluren naar je nieuwe ‘look’.
    Jee, voor zo’n indrukwekkende moment hebben jullie wel weten een feest van te maken. In ieder geval de fotos zeggen dat het niet alleen ellendig was.

    Ik vind je pruiken zeer goed gelukt. Ik was zelf niet op Backstage gekomen. Mijn twee ‘kankervriendinnen’ hebben de officiele pruik routes genomen, maar die van jou zijn wel zeer geslaagd, vergeleken.

    Dank voor je pm. Blij dat je er iets aan hebt.

    Ik heb het afgelopen zaterdag veel over je gehad. Ik zag namleijk die vriendin die 7 jaar geleden in hetzelfde schuitje zat. Ook jonge moeder met een vreselijke bericht op zak. Ook zo’n vechtster. Ik heb veel wijsheden weer kunnen plukken uit haar verhaal. Humor, humor humor… net als wat je van de week schreef…je moet idd ook af en toe gewoon ‘gewoon doen’.

    Ik brabbel…ben om 2:45 ook niet op mijn helderste…

    Maar ik vind je knap, innerlijk en uiterlijk! Ook zonder haar… hoe indringend zo’n blik ook kan zijn dan, he.

    Dikke knuffel voor jullie gezin.

    Liefs Isis

  4. Lieve Dees, lijkt me een enorm moeilijk moment als dan echt daadwerkelijk je haren afgeschoren worden, maar ik vind je ook zo dapper, ik ben helemaal weg van die blonde pruik, wat staat blond je enorm mooi en die rode staat enorm pittig.

    Wil de papa en mama van Dees ook even heel veel sterkte wensen

  5. Eeen mooie pruik is niet lelijk !!! Ik vind ze geweldig ! En als overbrugging naar een eigen volle haardos zeker een succes.

    Velen hebben het al gezegd dus ik val mega in herhaling maar ik vind je een dapper postief ingesteld mens en dat maakt je ook tot een mooi mens. Tis ontzettend ego om te zeggen maar ik haal kracht uit jouw verhalen ; uit je instelling. Je bent een kanjer!

  6. Wow wat een stuk ben je toch, die ogen, wat een levenskracht! dag lieve Dees, een bijzondere dag, ik moet huilen en lachen tegelijk, je bent een bijzonder mooi mens, en dan vooral van binnen, ik denk veel an je, liefs Fré

  7. Poeh een moeilijk moment om je koppie kaal te laten scheren, maar wel het “fijnste” op deze manier… Als het er dan toch uit gaat dan maar meteen alles weg!
    En weet je ook die kale kop staat je geweldig! En dit kan lang niet iedereen zeggen hoor!
    De pruiken vind ik ook helemaal goed! Ze staan alle 3 bij je alhoewel ze toch zo verschillend zijn…
    De vrouw met de 3 (eigenlijk 4 ;-)) gezichten…..je zou er haast expres een beetje schizofreen van worden hahaha

    Liefs Agnes

  8. hoi cecile/desiree

    Gelukkig het lukt weer om op je site te komen.Het zal wel aan mijn computer hebben gelegen.
    Allereerst die pruiken staan je geweldig.Vooral de middelste vind ik je erg leuk staan.Meid wat een persoonlijkheid heb je zeg.ongelooflijk hoe jij ondanks alle ellende zo positief kunt blijven.Ik denk dat je het verkeerde beroep hebt gekozen en straks als je beter bent een tvprogramma moet maken.je humor ,doorzettingsvermogen en positieve kijk op het leven geweldig.mensen zoals jij zijn er maar weinig en zouden vele een voorbeeld aan moeten nemen.Zet ,,m op vecht dan ga je het zeker redden.Liefs Gonnie

  9. Desiree, wat ontzettend klote dat het nodig is, die pruiken, maar wat staan ze je goed. Overigens zie je er ook zonder haar prachtig uit – all the rage dankzij Britney tenslotte ;-).

    Liefs,

    Anne

  10. marietvanschijndel

    Een heel goede keus gemaakt, Desiree. De pruiken staan je geweldig.

  11. Hoi Dees,

    Wat zijn ze mooi!!! Ja logisch met zo’n mooi koppie eronder!
    Ik zat ook midden in de nacht al te koekeloeren op je log en heb je al e.e.a. geschreven. Meid dit moet je in boekvorm gaan gieten hoor, net als Sophie wordt dat een topboek.

    Lieve ouders van Dees, u heeft een bijzondere dochter, fijn dat de reacties ook u beiden goed doen. Dees heeft terecht een heleboel “fans”! En nu weten we ook van wie ze haar schrijftalent heeft.

    Liefs,
    Ellen

  12. Chantal (mama van Kyra)

    hoi Dees,

    WOW !

    MET maar ook ZONDER pruik vind ik je en mooie vrouw !

    ze staan je goed ! :o)

    nogmaals doe rustig aan,
    en geniet zo vaak je kan 😉

    Liefs, Chantal

    ps : Even aan de ouders van Dees…

    ook voor u moet het ongeloofelijk moeilijk zijn…
    maar met ZO’N Sterke dochter komt het allemaal wel goed…
    daar ben ik van overtuigd!!!

  13. Ongetwijfeld val ik in herhaling, maar ondanks dat ik erg moest slikken toen ik las dat je je haren ging afscheren, kan ik niet anders zeggen dat de pruiken je super staan. Maar ik kan ook niet wachten om hier te lezen dat je die rotziekte de baas bent geworden en dat er weer een weelderige bos eigen haar aan het groeien is. Ik heb veel bewondering voor je kracht die ik hier in en tussen de regels en foto’s door lees. Liefs Noor

  14. Ik vind het zo moeilijk en raar om iets te schrijven naar iemand die ik niet echt ken en die mij niet kent, maar ga het toch weer doen: wat ben jij knap zeg!! Zelfs kaal ben je een hartstikke mooie vrouw! Ik vind persoonlijk de rode pruik erg mooi!!
    DD (=dappere Dees), je bent weer een stapje verder in het “kankerproces” en tot nu toe kan ik alleen maar zeggen: wat ben je een moedige, sterke en dappere vrouw die kracht uitstraalt. Elke dag lees ik hier jouw humoristische, soms verdrietige, maar bovenal krachtige verhaaltjes en het klinkt misschien gek, maar jij bent mijn grote voorbeeld! Ik heb nog nooit een idool gehad, jij bent de eerste!! Ik hoop dat je dit als compliment beschouwd! Ja, jouw visie op bepaalde dingen bevalt me wel.
    Liefs van Jerney

  15. Hoi Dees,

    De freya-vrouwen volgen je op de voet !
    Wat zie je er prachtig uit zonder haar … ook al klinkt dat misschien wel een beetje gek.
    Eigenlijk heb jij helemaal geen pruik nodig, weet je dat !!
    Ik hoop dat je de ziekte met dezelfde positiviteit aangaat als de manier waarop je je weblog vult ! Dan komt het zeker goed.
    Zet ‘m op en ga zo door !
    Liefs Floor

  16. Lieve Dees,

    Wat moet dat moeilijk voor je zijn geweest en ook voor je naaste,maar je hebt het weer geweldig gedaan je bent een kanjer,en je bent er niet op acheruit gegaan die rooie duck vind ik het mooist lieve groetjes ons.

  17. Hoi meid,

    Hup meteen de haren eraf als het eenmaal begonnen is. Je weet dat het snel uitvalt maar daar wil je niet op wachten. Aktie…. meteen eraf met die lokken. In gedachten was je al zo ver en je lieve vriendinnen hebben je geholpen. En je hebt een mooie keus gemaakt wat pruiken betreft. Je blijft Dees.
    Tot vrijdag !!!

    Kus Peet

  18. Ha Dees,

    Als je haar maar goed zit:-) maar wat een gave haarcreaties heb je uitgekozen. Die rode vind ik je helemaal te wauwwie staan.
    Het neemt niet weg dat het vast een enorm dubbel gevoel is geweest.
    Weer een stap die genomen wordt maar uiteindelijk zal je na alle stappen de wedstrijd winnen.
    Wat een dapperheid, je bent gewoon een kanjer. Gr. Dian

  19. Lieve Cecile(zo ken ik je van Freya)
    Wat ben jij ongelofelijk sterk. Ik neem mijn petje voor je af….En voor jullie alledrie een ontzettende dikke ((((((KNUFFEL)))))

    Liefs Regina

  20. Wauw, wat staan ze leuk. De middelste vind ik helemaal te gek. Ik zou hem ook wel willen hebben. Binnenkort ff naar backstage. Ik heb vandaag zeer slecht nieuws gehoord. Misschien heb je het al gelezen op mijn log…balen! kus, Mandy

  21. Lieve Desiree (Cecile),

    Met tranen van ontroering lees ik je berichtjes. Wat een ontzettend moedig mens ben je toch en zo ontzettend positief !!
    Ik wens je alle kracht en sterkte om dit gevecht te gaan winnen !

    Liefs, Leonie123 (Freya)

  22. Lieve Desiree,

    Werd net gebeld door je zus en ben even naar je web-site gegaan om je te zien. Heb alles natuurlijk van een afstandje gevolgd en begrijp dat je je moedig en relativerend door deze pittige tijden heen slaat. Ben het eens met de vorige reacties: ook zonder haar ben je mooi! En met pruiken ook.
    Britney Spears eat your heart out…

    Veel liefs, denk aan je, Carlijn

  23. lieve dees

    mooie pruiken hoor meid.ik heb geen woorden verders meid ik vindt je in 1 woordt een KANJER

    xxx annemarie

  24. Klasse – zoals je met je ziekte omgaat. Je zal je omgeving hiermee ook dapper en sterk maken. En dat zal ook voor die kleine van jullie goed zijn. Top!
    Ze kan nog niet lezen, maar zal genoeg (en meer dan je denkt) meekrijgen. We hebben dat zelf gemerkt bij ons thuis, maar niet tijdens die periode. Dat merk je pas later.

    Zo lees ik over kinderen in een magazine van het IKZ: “Ook nu laat ze af en toe merken dat ze veel meer in haar geheugen heeft opgeslagen. Laatst riep ze verbaasd in de badkamer: ‘Heb je dan toch nog een borst?’ en ‘Mam, ik wil later geen borsten.’ Ik heb haar nooit verteld dat mijn borst eraf zou gaan. Kennelijk heeft ze die informatie toch meegekregen. Op zo’n moment merk je toch dat het veel meer met haar heeft gedaan, dan je erg in had.”

    Klasse dus zoals je ermee omgaat. Natuurlijk verwerkt ieder kind het op zijn eigen manier. En geven ze soms de meest effectieve tips voor als je verdrietig bent. Een jongentje verklapt zijn geheim: “Een parkiet op je hoofd. Dat helpt om je verdriet even te vergeten”.
    (En het is waar – het is niet alleen een leuk gezicht; het staat zonder pruik ook nog garant voor een kietel-therapie).

    Live Strong – EW.

  25. Hoi Dees,
    Dacht dat ik op de verkeerde site was beland, nl. die van de fanclub van Britney of Sinnaed(o Connor… remember). Misschien zit er wel een nummer één hit voor je! Nu zonder gekheid… dit heb je gelukkig gehad, op naar de volgende moeilijke stap.En weer heel veel sterkte van ons voor jullie! Job en Berbera

  26. Lieve Dees – deze keer vertellen de foto’s hun eigen verhaal. Ik krijg er een brok van in mijn keel en krijg jouw beeld vanavond niet uit mijn hoofd. Een mooie meid blijf je, zonder haar, en met geweldige pruiken. Maar het is wel een confrontatie lijkt me, en heel heel hard slikken voor jou en de mensen om je heen. Een dikke kraal aan de ketting, een grote stap genomen, waarschijnlijk met tranen, maar ook met moed en stijl. Dikke zoen! Mar

  27. Oohhhh Dees, wat ben je mooi!!!
    Ze staan je alledrie súper! En, echt ik meen het, ook zónder haar, ben je mooi!
    Het blijft zo vreselijk, en het lijkt me zo’n vreselijk moeilijk moment om je haren eraf te moeten scheren. Maar echt, je bent en blijft een lekker wijf!!

    X Esmée

  28. Henriette en Jan Jansen

    Hoi Desiree,
    Het lijkt mij zo’n rare gewaarwording dat je je haren zo ineens uitvallen!
    Maar…….ik moet zeggen dat ik de pruiken heel leuk vind staan.
    Jan was het roerend met mij eens.
    Veel sterkte met alles,
    groetjes, Jet.

  29. Tjeeee, wat een gave kop heb jij eigenlijk! Met zulke ogen kun je elke pruik op zetten die je maar wil. Ze staan je allemaal even goed. Wat een mooie kleur groen!
    Hee dappere dodo, ga zo door wijffie, met deze kracht kom je er, let op!
    Liefs Talitha

  30. Wat nou bad hair day!!!! Tja, het is wel “bad” dat het er af moest maar je bent er beslist niet lelijker op geworden meid. Als zelfs de bouwvakkers je al nafluiten hihi.
    Meid, dikke knuf.

Geef een reactie

