Langzaam minder

Warme dag, mag niet in de zon, maar zelfs in de schaduw word ik rood. Niet handig want ik moet mijn huid beschermen. Ritje met de auto naar de Etos voor een Sunblock 60 was eens maar voorlopig niet meer. Er zitten watten in mijn hoofd en ik ben moe. Langzaam raak ik de grip kwijt. We organiseren wat hulp en kijken wel wat er van komt…. (word ook korter van stof, he…)

5 Reacties op “Langzaam minder

  1. Heej meis….laat de boel de boel en laat het maar over je heen komen…… sterkte!!!!!

  2. Het is ook niet niks, maar je moet er doorheen, eerst een stuk van je gezonde ik inleveren om bij de vernietigende KL*TE-Kanker te komen!
    Hou je haaks wijffie, ik denk aan je.

    Liefs Talitha

  3. Hallo Cecile/Dees,
    Houd moed en houd vol. Dit is niet hetzelfde als ‘houd je groot’ overigens. Wat vind ik het rot voor je dat je je zo voelt en dat het nu ook nog zo warm is. Laat de boel maar de boel en laat je de zorg aanleunen van de mensen die je lief zijn. Vee; sterkte en vanuit Geldermalsen alle sterkte en goede wensen die maar mogelijk zijn. Kim

  4. Och, meis………
    Ik wou dat ik je helpen kon……
    dikke knuffel Edith

  5. he meis

    ik heb er geen woorden voor mij die kl@te ziekte ook hoop dat jullie de zondag een beetje goed door komen

    xxx annemarie

Geef een reactie

