Ali Chemicali, here we come !!

Morgen is de dag van mijn eerste kuur. Ik voel een mengeling van spanning en ookwel nieuwsgierigheid. Ik stel me in op een Cold Turkey, maar het zou ook best een soort XTC-trip kunnen zijn (ik hoor het mezelf zeggen, als tamelijk overtuigde niet-gebruiker). 08.15 moeten we ons melden.

De verhalen die ik hoor over TAC zijn zo verschillend dat ik me maar gewoon nergens op in stel. We zien het allemaal wel. Ik heb alle pillen weer eens geordend, ik snap er soms geen moer meer van, maar ik geloof dat ik alles binnen heb dat ik binnen moest hebben. Valiumpje doet weer wonderen…

Ik ben nog wel voorzien van allerlei tips, met betrekking tot nagelverzorging, nagelcooling (Dank je, Aico en Ioanna) en ook donker bier tegen kapot slijmvlies (Dank je wel, Vincent, dit zijn de betere tips, hahaha).

Vanmorgen ook nog een bezoekje gebracht aan een acupuncturiste. Ik heb eerder goede ervaringen met acupunctuur en wil graag ondersteund worden (zonder nu meteen een zwever te zijn, hoor, want van baarmoedergeluiden in de wachtkamer ga ik geheid braken). Ik ken deze acupuncturiste ook al, omdat ze eens inviel voor mijn acupuncturiste uit Arnhem en bovendien was ze jaren geleden ook nog de fysiotherapeut die een gedeelte van de revalidatie van Robert voor haar rekening nam. Voelt vertrouwd.

Ali Chemicali (term gejat van Ellen), we komen eraan !!!! Ik trek mijn Combat-uniform aan en we gaan echt enorm knokken. Be prepared, Failure is not my option….

19 Reacties op “Ali Chemicali, here we come !!

  1. lieve Desiree,

    ik wil je morgen heel veel sterkte wensen…. ik denk aan je!!

    liefs Wendy (OB-Gyn)

  2. Hé lieve meissie… voor morgen ontzettend veel succes. Gooi alle vechtlust maar in de strijd! Ik denk aan je morgen!
    Dikke kus!

  3. Hoi Desiree, veel sterkte bij de kick-off meeting. Het mantra ‘atTACque’ klinkt bij iedere drup. Gr-EW.

  4. Wil je eventjes ontzettend veel succes en sterkte wensen voor morgen!!!!Zal zeker aan je denken!

  5. Lieve Dees, heel veel sterkte morgen! Het gif gaat al die kankercellen de nek om draaien, denk daar aan als dat rode goedje in je ader stroomt! Ik ga aan je denken morgen. Dikke kus, Mandy

  6. lieve dees, cecile…
    sla ze knock out, en wees lief voor jezelf. het allerallerallerbeste,
    maan

  7. hoi dees

    wens je heel veel sterkte vandaag denk aan jullie hoor.

    xxx annemarie

  8. Oef Dees, ik zag de kop boven je stukje en ja… ik schoot in de lach natuurlijk.
    Ik heb die “nickname” juist niet gebruikt omdat jij je Ali kent en je het misschien niet leuk vond dat ie zo werd genoemd, nou wel dus, en je weet ‘m nog na 3 jaar. We gingen hem echt de Ali noemen ja, andere gekke bijnamen komen later nog wel..
    Weet nog dat m’n schoonzus dacht dat ik een Noord-Afrikaanse arts had hihi. Er komt nog veel meer boven waar we vreselijk om hebben gelachen, dat ga ik maar doseren, lijkt me beter he?

    Maar first things first, eerst deze battle!! Laat het maar over je heen komen ja, dat is ’t beste.

    Fijn dat je bij fysio/acupuntuur bent geweest, alles doen waar je je goed bij voelt/in je opkomt hoor!

    Heel veel sterkte, ook voor Robert, ik neem m’n (combat)petje voor je af knokkertje, en duim dat er aardige mede-patiënten zijn, dat is wel zo prettig!

    Dikke kus
    Ellen

  9. Succes vandaag meis, ik vergeet nooit meer dat ik een soort baldadigheid over mij heen kreeg. Riep tegen auto’s : rij maar over mij heen, je lak is onherstelbaar beschadigd ( door alle chemo in mijn bloed)
    Kiek

  10. Lieve Dees, dit gaat goedkomen hoor je?! Ik zit al sinds 8 uur met gekruiste vingers en kan dus helemaal niks aan mijn werk doen; niet schrijven of typen maar dat geeft niet. We houden contact! Be strong girlie.

  11. Sterkte vandaag!
    Ik denk aan je…..
    Liefs Agnes

  12. Henriette en Jan Jansen

    Ik duim voor je dat het vandaag een beetje mee mag vallen.
    Je bent deze tijd net in het ziekenhuis gearriveerd.
    Om in de stijl van het gedicht van Jan te zeggen: “ik stuur je alvast enkele zonnestraaltjes op”
    veel liefs,
    Jet

  13. You go girl! Beat it !!! Je kan ut !!!

  14. Lieve tante,
    ben SUPERtrots op je, KNOKKEN!
    Heel veel succes/ plezier (als het een XTC-trip wordt) vandaag!

    Dikke kus, je nichtje

  15. Lieve Dees, nu is het gevecht echt begonnen. Het zal best een zwaar gevecht zijn af en toe, maar gelukkig hebben we hier ook met een zwaargewicht te maken. Iemand die recht door zee is maar die ook recht op de dingen af gaat. Iemand die zo veel steun en liefde heeft rondgestrooid en dat nu ook weer allemaal teruggekaatst krijgt, iemand die lef heeft om te voelen wat ze voelt, al is dat soms heel pijnlijk, maar daardoor wel weer het hoofd kan oprichten als de storm gaat liggen… Lieve desiree, je bent een schat en een kanjer, een lief meisje en een dappere soldaat. Dat maakt ook dat ik je bewonder en alle vertrouwen heb dat je deze strijd tot een goed einde zult brengen. De reis is begonnen, envoor zo ver mogelijk zullen we je volgen en af en toe een stukje meereizen. dikke kus en liefs Fré

  16. Heel veel sterkte vandaag. Succes met je gevecht en hou je vast aan het feest van de overwinning (want dat gaan we vieren!!!)!
    Groetjes,
    Anita

  17. Nou Dees, vandaag was het dan zover…….Het GROTE GEVECHT is begonnen!!!! Knock ‘m dead girl!!!!

  18. Cecile, zet ‘m op. Veel sterkte morgen, ik zal aan je denken en als ik kans zie een kaarsje voor je branden (baad het niet, schaad het vast ook niet! ) Liefs Plien

  19. Meid, wil je even melden dat ik je ongelooflijk dapper vindt!!!!
    Heel veel sterkte gewenst!!!!

Geef een reactie

