Rust uit een pilletje

Het is voor het eerst dat ik een pilletje Valium genomen heb, ik ben er half stoned van. Ontzettend lekker, zeg. Ik ging mijn pillen ophalen bij de apotheek, maar het receptje Valium was niet gearriveerd. Dat is dan net de druppel, he, ik moest echt meteen huilen. Uiteindelijk kon het via de huisarts toch nog geregeld worden.

Vanmorgen zat ik er weer behoorlijk doorheen, maar ik besloot toch mijn collega’s op te zoeken die op een congres in Papendal (Arnhem) stonden. Ik vond het best spannend om erheen te gaan, om iedereen onder ogen te komen, maar iedereen was zo lief en ik was zo blij iedereen te zien. Halverwege kreeg ik dat telefoontje van de chirurg dat mijn klieren ook positief zijn. Dat was wel een domper.

Vandaag ontving ik ook de eerder beschreven hoedjes, ze staan echt helemaal super, dus ik heb er wat meer vertrouwen in. Bovendien ontving ik een cadeau van mijn moeder en zus, een ongelooflijk leuke, echte Dees-badjas. Wat word ik verwend zeg.

We waren van plan om met wat eenvoudige middelen onze badkamer te pimpen, de badkamer die de afgelopen maanden vol stond met 24 dozen (wees gerust, we hebben elders nog een douche…). Het is een vies en ranzige badkamer, maar we dachten dat een kleurtje wel wonderen zou doen. Maar mijn ouders kwamen met een geweldig aanbod om hem toch nog in een sneltreinvaart echt te verbouwen. Dat is wel echt helemaal geweldig, zeker ook omdat ik nog een hele tijd met dit medische traject zoet ben, ik mag hopen dat ik net voor Isis’ verjaardag klaar ben. Wat zal ik dan kunnen genieten van een mooie, frisse badkamer en vooral van een bad !!!! We moeten even kijken wat logistiek handig is, want ja,… ik begin volgende week wel met kuren, maar…… daar moet toch zeker een mouw aan te passen zijn. TNX, mum and dad, you are great !!!

2 Reacties op “Rust uit een pilletje

  1. Hoi Deesie,
    Marc vond het heel leuk je te zien, helaas een K… bericht tussen door maar kop op. Ga je lekker mee uitleven op die badkamer ! en je weet nu met pasen wordt het heel mooi weer, in elk geval warmer dan vandaag.
    Heb je al choco eitjes voor Isis gehaald?. Het leuke van pasen is met je kleine die eieren verven, geniet ervan meid !
    Ik wens je toch een hele fijne avond met je mannetje toe.
    Knuffel

  2. Beste Dees,

    Wat ontzettend naar dat je klieren ook positief zijn!
    Wat fijn dat je familie je zo verwent! Dat heb je wel verdiend!
    Ondanks alle narigheid, wens ik je toch fijne paasdagen toe.

    Groetjes Lisa

Geef een reactie

