Berichtje plaatsen

Als je een bericht geplaatst hebt, maar je ziet het niet terug, dan kan het zijn dat je vergeten bent de code (als bescherming tegen spam) in te vullen. Als dat niet zo is, laat het me dan svp weten want dan moet ik dat verder onderzoeken.

10 Reacties op “Berichtje plaatsen

  1. Lieve Dees, Ik vind het heel bijzonder dat we elkaar onder deze bizarre omstandigheden weer gevonden hebben! We kunnen nog veel voor elkaar betekenen. Wees niet bang voor wat komen gaat. Ook deze crisis in je leven zal je doorstaan.
    Dikke kus, van je lotgenote Mandy.

  2. Lieve Dees,

    Wat ben je dapper, niet alleen doordat je dit allemaal doorstaat, want je hebt weinig keuze vrees ik, maar ook omdat je je belevenissen en gevoelens zo eerlijk deelt. Ik leef met je mee en wens jullie alle goeds toe. Sterkte!
    Alexandra

  3. Deesie, zoals marc je noemt, ik heb net je weblog gelezen.Tjeetje wat goed van je dat je alles zo onder woorden kunt brengen, tranen staan in mijn ogen, zou graag willen dat mijn papa meer van jou positieve energie had. Hij is net de deur uit en heeft hier geslapen. Ik vind je ongelofelijk dapper en sterk. Maak er vandaag een mooie dag van ondank alles, we hebben weer prachtig weer. En die foto van je dochter Isis, zo natuurlijk en zo mooi!
    Deesie we spreken elkaar weer gauw.

    Dikke knuf van Marc en mij

  4. oeps ik was te snel, deze hierboven is van mij

  5. Krijg geen code mee, maar bericht is zonder moeite geplaatst! 😉

    Liefs Tal

  6. He die Dees,

    Ik weet ook niet zeker of je mijn vorige reactie hebt gekregen. Denk dat ik ook wat cijfertjes hebt gemist. Na ja, maakt ook niet uit… Elke ochtend is het eerste wat ik doe als ik de computer opstart jouw weblog lezen. Elke dag word ik meer met de neus op de feiten gedrukt hoe verschillend levens nu kunnen zijn en hoe blij je mag zijn dat je gezond bent (cliche, maar echt waar!).
    Het klinkt misschien raar, maar jou manier van schrijven is zo goed…..Ik blijf aan dat beeld gekluisterd en lees en lees. Hoe ver je nu ook van mij afstaat en hoe wij ook met andere dingen bezig zijn, ik voel jou verdriet, angst, het lachen etc alles door het scherm. Ik vind het fijn je zo te kunnen volgen, helaas kan ik niets voor je/jullie doen! Het fotootjes van Isis, ze lijkt zo op jou, ongelovelijk! Knok voor haar, voor Robbert en voor alle mensen die je dierbaar zijn.
    Dikke kus en ik blijf je volgen!
    Ellen

  7. Dag Dees (of Cecile, zoals ik je al een paar jaar ‘ken’),
    Nu heb je al die tijd mij en zoveel anderen geholpen en nu heb jij eens hulp nodig en nu kunnen wij jou niet helpen! Erg vind ik dat. Hopelijk ondervind je in ieder geval heel erg veel steun van ons allemaal langs de weg die jij zelf moet gaan. Heel veel sterkte,
    Kim

  8. Joke en Saskia Hairwassers

    Hallo Desiree,

    heel veel sterkte de komende tijd en we blijven je volgen op je web-log.

    Groetjes Rien, Joke en de rest

  9. Ha die Desiree,

    We gaan binnenkort lekker shoppen in Breda. Heb Zita gesproken en we mogen zelfs buiten winkeltijden komen als je dat fijn vindt. Geef maar aan wanneer je wilt, gaan we nog meer hoeden op de wereld zetten, en deze krijg je van mij!

    Beste tumor,
    Al zenuwachtig?????

    Best gezond weefsel,
    Klaar voor de start?

    Groetjes van Hanneke

  10. ha dees even op deze manier, heb op praktijk de emailadres niet,vandaar.. kun je dinsdag 11 uur, of vrijdag 10.15?? Ben weekend weg maar zie wel in mijn mail of je kunt, groet Tineke

Geef een reactie

